איך לשרוף שומן מהירכיים

אחת השאלות הנפוצות, בקרב נשים בעיקר, שעליהן אני נשאל היא- איך אפשר לשרוף שומן מהירכיים? התשובה לשאלה והרבה מעבר- בכתבה שלפניכם.

תרגילים לשריפת השומן בירכיים

אחת הטעויות הנפוצות היא שמתאמנים רבים חושבים שתרגילי כושר ממוקדים לירכיים יעזרו להם לשרוף יותר שומן באיזור הנחשק. בפועל, אין קשר בין פעילות גופנית ממוקדת לשריפת שומן ממקום ספציפי וממוקד. במילים פשוטות יותר, לא ניתן לשרוף או לחטב מקום ספציפי באמצעות תרגיל כושר או פעילות גופנית. יחד עם זאת, לתרגילי הכושר, בדגש על תרגילי כוח, יש יתרונות חשובים על המראה האסתטי של השרירים הפעילים. הם יסייעו בחיזוק שרירי הירכיים ולגרום לתחושה ומראה נוקשים יותר, אבל הם לא ישרפו את השומן הקיים בירכיים. 

איך באמת לשרוף שומן בירכיים

כפי שהסברתי בסרטון, הדרך לשריפת השומן בירכיים וחיטוב הגוף צריך להתבסס על שני דברים:

1. לשנות את הרגלי האכילה ולבסס תפריט תזונה מאוזן לירידה במשקל ובשומן. התמדה בתפריט לאורך זמן יגרום לשריפת שומן מכל הגוף וכן, גם בירכיים.

2. ביצוע פעילות גופנית שגרתית בדגש על אימוני כוח, לצורך חיזוק הירכיים, שימור ואפילו העלאת מסת השריר באיזור. חיזוק הירכיים יגרום לשרירים שלכם להיות יותר נוקשים ואסתטיים. ואם אתם שואלים איזה תרגילים כדאי לשלב לצורך חיזוק וחיטוב הירך: סקוואט, סומו סקוואט, דדליפט, סומו דלליפט, לאנג'ים (מכרעים) והיד עוד נטויה.

סדנת הריסטרט שלנו לירידה במשקל- ברחובות

 קבלו את סדנת הריסטרט שלנו שתספק לכם את המעטפת המושלמת של תזונה וכושר במשך 8 שבועות! 
במהלך 8 השבועות אתם תזכו להיפגש עם תזונאית קלינית המתמחה בירידה במשקל, לצורך התאמת תפריט תזונה אישי ובנוסף, ל-8 מפגשי קבוצה (מפגש בשבוע) לצורך שקילה, מדידות, שיחה משותפת וגם אימון כושר לצורך מדד הכושר הגופני שלכם! ויש עוד! 
ממש כאן למטה תוכלו לראות את התוצאות המדהימות של חברי הסדנאות הקודמות ואם גם אתם רוצים להתחיל בשינוי, תשאירו לנו פרטים ונשמח לעזור גם לכם!

בואו נתחיל בשינוי שלכם

בתכנית כושר ותזונה ייחודית!
95% הצלחה!

רוצים להתחיל בשינוי?

גלילה לראש העמוד

צרו אתנו קשר בדרך הכי נוחה לכם, ובואו לאימון ניסיון מלא אנרגיות!