אימון כושר בבית לשריפת קלוריות גבוהה | למתקדמים

כמה שאני אוהב את תקופת החגים ולמען האמת, גם את המאכלים עתירי הקלוריות שהם מביאים עמם. ואם ביקשתם, החלטתי לפנק אתכם באימון כושר בבית לשריפת קלוריות גבוהה- הפעם למקדמים. משך האימון הנו 25 דקות ובו תצטרכו לבצע כמה שיותר סבבים וחזרות מהתרגילים הבאים:

1. 10 חצאי ברפיס – Half Burpees
2. 10 סקוואט קפיצה – Jump Squat
3. 10 פוש פלאנק – Push Plank
4. 50 ג'מפינג ג'קס – Jumping Jacks
5. כפיפות בטן ג'ק נייף – Jack Knife
והפינוק באימון-
** בכל 5 דקות יש לבצע 30 קפיצות כוכב (Star Jumps)

לאימון מתאים עבור מתאמנים מתחילים יש להיכנס לכאן: אימון כושר בבית לשריפת קלוריות גבוהה למתחילים

שימו לב:

  1. יש לבצע את האימון בהתאם ליכולת האישית שלכם! מדובר על 25 דקות אימון מאתגרות מאוד, כך שאם אתם מרגישים שהגעתם לסף היכולת שלכם, זה בסדר גמור לעצור, לנוח ולהמשיך בהתאם / להפסיק את הפעילות.
  2. יש לבצע חימום מתאים כ 7-10 דקות לפני תחילת האימון.
  3. אין לבצע את האימון ללא היוועצות עם מאמן/ת כושר מוסמך/ת.
  4. אין לבצע את האימון ללא היוועצות עם רופא משפחה המאשר לבצע פעילות גופנית עצימה!אימון מהנה!
גלילה לראש העמוד