אימון כושר לכל הגוף

שלום חברים! והפעם אנו דואגים לכם לאימון מיוחד- אימון כושר לכל הגוף המשלב עבודת כוח, סיבולת שרירי, גמישות, קואורדינציה ועוד מרכיבי כושר נוספים. מה אתם נדרשים לעשות? כמה שיותר סבבים וחזרות ב-15 דקות מהתרגילים הבאים: 5 שכיבות סמיכה 5 שכיבות סמיכה יהלום 5 פוש פלאנק 15 סקוואט קפיצה אם אינכם מסוגלים לבצע את התרגילים הבאים, ניתן להחליף אותם ב: 1. שכיבות סמיכה עם ברכיים על הקרקע 2. פשיטת מרפקים כנגד ספסל או שולחן 3. 20 שניות פלאנק 4. 15 סקוואט האימון הנ"ל יתרום לכם רבות לשיפור הכושר הגופני וחיזוק כל שרירי הגוף אז תנו בראש ו…תהנו 🙂
גלילה לראש העמוד

צרו אתנו קשר בדרך הכי נוחה לכם, ובואו לאימון ניסיון מלא אנרגיות! חינם