דדליפט עם מוט – איך עושים?

דדליפט עם מוט, אחד התרגילים הקלאסיים בעולם הכושר והפעם דאגנו ללמד- איך עושים אותו נכון וכל זאת בסרטון שלפניכם.

1. הכניסה למוט תהיה כאשר המוט ממוקם מעל מרכז כף הרגל או מעל המקום שבו את קושרים את השרוכים.

2. רוחב הפיסוק- רוחב מותניים או לא היותר, רוחב כתפיים.

3. כניסה להינג' – הרחקת ישבן לאחור עם כיפוף קל בברך, גב ישר ובית החזה מורם כלפי מעלה.

4. אחיזה במוט ברוחב כתפיים, סימטרית.

5. מנח הצוואר נייטרלי

6. שוקיים נוגעות במוט

7. העברת המשקל אל מרכז כף הרגל או במעט לכיוון העקבים.

8. התיישרות מעלה והרמת המוט תוך שמירה עליו קרוב אליכם.

9. הירידה מטה תתבצע באותו האופן שבו הרמתם את המוט, כאשר הוא קרוב אליכם וחוזר אל אותה הנקודה שממנה הרמתם אותו.

עכשיו חברים, כל מה שנותר לכם הוא להפנים וליישם, וכמובן להיוועץ עם איש מקצוע מוסמך טרם תחילת בתרגיל. בהצלחה!

גלילה לראש העמוד

צרו אתנו קשר בדרך הכי נוחה לכם, ובואו לאימון ניסיון מלא אנרגיות!