ריסטרט: מפגש רביעי- אימון קבוצתי

לא להאמין איך שהזמן טס! כבר חודש עבר מהרגע שבו התחלנו את המפגש הראשון בסדנת הריסטרט שלנו. אתם כבר בעניינים, מתייצבים לאימונים ונותנים בראש בכל התרגילים. והפעם, איתן חיכה לכם עם אימון מהסרטים, כזה ששורף הרבה מאוד קלוריות ומשאיר אתכם ללא מילים.
מה היה באימון? הרבה!
חלק ראשון: אימון טבטה שמורכב משני תרגילים: טיפוס הרים + חצי ברפי
מטרה: שריפת קלוריות גבוהה ושיפור סיבולת לב הריאה.

חלק שני: אימון טבטה שמורכב משני תרגילים: הנפות קטלבל סווינג + כפיפות בטן
מטרה: שריפת קלוריות גבוה, שיפור הכוח, כוח מתפרץ, סיבולת לב הריאה וחיזוק שרירי הבטן והליבה.

חלק שלישי: אימון טבטה שמורכב מהטחות כדור כוח + משיכות כנגד רצועות TRX
מטרה: חיזוק שרירי הרגליים, הישבן, שרירי הגב והידיים (שריר הדו-ראשי / יד קדמית) ובנוסף גם לשיפור סיבולת שריר ולב הריאה.

חלק רביעי- החלק שהוציא לכם כל טיפת אנרגיה שנותרה בגוף- משיכה ודחיפת מזחלות למרחק של 300 מטרים! החלוקה היתה לפי -100 דחיפה / משיכת מזחלת + כפיפות בטן בזמן המנוחה, כפול 3 מחזורים.
היה פשוט אדיר! ואתם, אתם אלופים!

מטרה: שריפת קלוריות גבוה, פיתוח כוח, כוח מתפרץ, חיזוק שרירי הישבן, הרגליים (ירך אחורית + קדמית) וחיזוק שרירי הבטן והליבה.
מחכים בקוצר רוח לפמגש הבא- מדידות היקפים + משקל + אימון פונקציונלי בלתי נשכח.


אודות המחבר

איתן קטן

חי ונושם ספורט מגיל צעיר, בעלים של מועדון FTR לאימון פונקציונלי ברחובות. עוסק בתחום הדרכת הכושר מזה -10 שנים ופועל נמרצות למען קידום הכושר ושמירה על אורח חיים בריא ע"י הכוונת מתאמנים ומאמנים באימונים, סדנאות וקורסים מקצועיים.

השארת תגובה