עלייה במסה

0
0

הי אני שוקל 68 וגובה 1.85
התחלתי להתאמן פעם – פעמיים בשבוע בחדר כושר ועוד פעמיים אימון ביתי קצר של רבע שעה
אני רוצה לעלות במסת שריר ובמשקל ואני רוצה גם להשקיע בתפריט טוב אבל גם בשייקים ותוספי תזונה.
השאלה שלי איזה שייק מומלץ? האם צריך לקנות אבקה? האם עדיף להכין שייק ביתי (ראיתי שאיתן ממליץ על חלב בננה וחמאת בוטנים)

  • You must to post comments
0
0

היי אור,
עלייה במסת שריר (ובמשקל) תתקיים באמצעות תפריט תזונה שמתבסס על מאזן קלוריות חיובי (אצרף סרטון הסבר). ככל שהתפריט מדויק יותר מבחינת הערכים ואיכות המזון, ככה התהליך יהיה מוצלח יותר. שייקים יכולים לעזור בצריכה הקלורית הנדרשת, אבל באופן כללי, הם לא יעזרו ללא ביסוס של תפריט תזונה מותאם.

איזה שייק מומלץ? הכל שאלה של- מה חסר בתפריט. מטרת השייק היא לספק עבורך את ערכי המזון החסרים לך מהתזונה היומית. כלומר, מה שאתה לא מצליח לצרוך מאוכל מוצק, צריך להיות כמרכיב משלים באמצעות תוסף מזון. לכן, אי אפשר להמליץ על שייק ספציפי כי ערכי המזון שלהם שונים.

הסרטון הבא יעשה לך סדר בדברים בנוגע לעלייה במשקל ובמסת השריר:

 

  • You must to post comments
Showing 1 result
Your Answer
Post as a guest by filling out the fields below or if you already have an account.
Name*
E-mail*
Website